Siansuomea

Olin ostanut Lenovon omasta verkkokaupasta kannettavan tietokoneen, ja eipä aikaakaan, kun sähköpostiini tupsahti linkki palautekyselyyn.  Vastasin, tietenkin – ja myös siksi, etten ollut oikein tyytyväinen uuteen työkaluuni.

Meni muutama päivä, ja sain korjauspyynnön. ”Emme voi julkaista mielipiteitä, joissa kerrotaan mitään kaupasta tuotteille tarkoitetussa mielipideosiossa”, viestissä todetaan. Siis että mitä?

Tragikoomista sekin, että teksti puhuu Lenovo matkoista.  Samaiset Lenovo matkat oli mainittu varsinaisessa palautekyselyssäkin, minkä olin tuonut palauttessani esiin. Ei näytä menneen perille. Siksikö, että kirjoitin suomeksi? Vai siksi, ettei  antamaani palautetta käsitellyt ihminen vaan kone?

Ensimmäinen virke näyttää alkavan järjellisesti, mutta sitten teksti muuttuu käsittämättömäksi. Vitsikästä sinänsä, että pilkutus on tekstissä aika lailla kohdallaan.

Pitääkö meidän suostua näin laaduttomaan palveluun?

Bongaaja: Baarimestari

P.S. Antamani palaute oli varsin kriittistä, sillä uusi kannettavani tahtoo nukahdella kesken kaiken ja herää horroksesta vasta, kun sammutan virran ja käynnistän uudelleen.

Ei kommentteja

Sorry, the comment form is closed at this time.